Privacy Policy

We use cookies to help personalize content, tailor and measure ads, and provide a better experience. By navigating this site, you agree to the use of cookies to collect information. For details, please check our Privacy Policy

9/07/2019

Disney Sea 最新遊戲 Soaring: Fantastic flight

東京迪sea 新game - Soaring: Fantastic flight 

長期要排180分以上, 最高紀錄要排330分, fast pass 一定在開園15分鐘內派哂


我本來諗住今次唔玩,因為唔想太早起身跑入園, 但日本迪粉那邊跟我說「做左迪粉咁多年, 未試過玩完一個game 係全場會拍手」叫我無論如何也要玩
我地用酒店客戶既happy 15 入場, 拎fast pass 玩
入面唔劇透, 但真係太勁太正, 完全同以前既game 是2 個level! 真係忍唔住玩完會拍手👏

真係太正喇😭
如果toystory 1至10分, 我比8.5 分
Soaring 我會比20 分!
____

後記:

話說, 係第二個討論區見到有人講東京迪soaring 個遊戲, 大部分網友都話好正, 大家玩完都拍哂手. 有個人就話 “車, Soaring十年前美國迪都有啦, 只是最後加左個東京場面”
我即刻覺得呢個人真係唔知東京迪同共他迪既分別。

東京迪sea好講究故事設定, 園內就算一間普通餐廳, 一條街, 都有自己既故事
(如harbour大街餐廳是Zambini 3兄弟以前是整橄欖油同紅酒起家, 所以餐廳旁邊是種了橄欖

美國迪soaring那個遊戲是直接
「拿, 排隊, 排隊後就玩空中飛行啦~」 那只是一個 「遊戲」

但日本迪sea soaring 是用180億円用左3年時間起左一間飛行博物館, 壁畫展示了各種識飛的研究同方程式 (鳥類, 忍者, 飛船, 羽毛, )。


排隊時你是參觀緊博物館, 感受人類為了成就飛行既夢想, 花了多少心血研究。 正式玩遊戲前會入一間房, 史上第一個女性飛行員親口解釋佢地點追求人類飛行之夢。
 (呢一部分既特別效果已經好震撼)


到你正式玩遊戲時, 起飛那一下,你會感受到人類幾經努力才能飛上天的感動。
所以,Soaring好玩既地方除左是它遊戲本體4D好迫身, 最正是故事編排, 貫徹Tokyo Disney Sea 既 「a place where dreams come true」

From
一個堅決覺得東京迪跟全世界既迪不同, 無可救藥東京迪死粉

--------------------------------------------------------------
更多東京迪士尼攻略