Privacy Policy

We use cookies to help personalize content, tailor and measure ads, and provide a better experience. By navigating this site, you agree to the use of cookies to collect information. For details, please check our Privacy Policy

5/11/2019

再現料理 <魔女宅急便>

再現料理 <魔女宅急便>


有個靚女問我有無興趣再現宮崎峻的,但是宮崎峻的大多畫得太卡通好難再現,而且網上也有不少人再現了

但發現原來我有買黑猫杯杯,又剛好在ikea 買了新的牛奶瓶,所以一応做了😂

-----------
如果大家有什麼料理想我再現, 可以私下DM 我, 我會選一些我覺得整到既去整(笑)